A romantic drama about the meeting and parting of a runaway girl from a complicated family background and a debauched French photographer. This Japan-France co-production stars Fukuda Mayuko, whose talent has been recognized since her days as a child actor, and fellow young actresses Hirose Alice and Tanimura Mitsuki provide support.
Mitsui Flare (Fukuda) becomes captivated by the works of photographer Jean (Valentin Bonhomme), and moves in with him as an unpaid assistant. However, she learns that he is a womanizer who sleeps with his models, which brings her into fierce competition with the other females in his life.