Suspense film by the eccentric Iguchi Noboru, who has passionate fans in Japan and abroad. Bold adaptation of the same-titled novel by youth-centric novelist Yamada Yusuke, featuring Iguchi's signature style with plenty of action, sexiness and splatter.
Unemployed Naoto (Yamada Yuki) is forced to participate in a death race that puts his mother's life on the line. Naoto heads for the finish line with other competitors, relying on tips hidden in Yamada Yusuke's novel "Live."