Fourth feature film in the "Flower and Snake" series based on erotic author Dan Oniroku's original stories. Director Hashimoto Hajime, whose wide-ranging oeuvre encompasses contemporary dramas, period pieces, and yakuza films, interweaves the powerful sexuality of the heroines.
Babylon is a website that streams live videos of women being trained in SM. There, the fates and bodies intermingle for three strangers: affluent wife Shizuko (Hamada Noriko), female cop Misaki (Amano Maiko), and humdrum housewife Ruri (Sakuragi Rina).