Novel period drama directed by Hashimoto Hajime, whose genre-crossing productions include "The Detective Is in the Bar" series. Unfolds with action and sensual scenes, themed on Sakura Hime Azuma Bunsho by Kabuki/kyogen author Tsuruya Nanboku IV.
Daughter of a high-ranking family, Sakura Hime (Hinami Kyoko) is raped by Gonsuke (Aoki Munetaka) when he breaks in. However, Sakura Hime can't forget the man who taught her about female bliss. She leaves home for the red-light district, and searches for Gonsuke among the clientele.