Live-action adaptation of Obata Fumio's violent manga. A guy who has turned into an underworld "collection agent" uses violence to vent his clients' hatred and venom. Numerous horrific torture scenes include fingers being broken and feet being set on fire.
Tatsuo (Ryusei Ryo) has been making a living as a con artist with his pals, but one day gets abducted by a crazed man named Aka (Suga Kenta). Aka is a collection agent who exacts revenge for his clients and has been hired by a yakuza who Tatsuo messed up. When Aka realizes that Tetsuo is a childhood friend, he proposes that he'll spare Tetsuo's life if he kills the yakuza.