Film adaptation of Gets Itaya's two autobiographical novels "Metaboro" and "Zutaboro" as a sequel to Waruboro. Tells the spectacular story of brawling high school students who grow up through tough times in the world of biker gangs and yakuza. Directed by Hashimoto Hajime of Detective in the Bar.
Koichi (Nagase Tasuku) and Yakko (Arai Atsushi) join the Tachikawa Hell's Gate biker gang when they start high school. However, Yakko has a mental breakdown after a brutal beating. Koichi becomes an underling of his yakuza uncle to get revenge against Tachikawa Hell's Gate.