27-year-old cutting-edge director Fujii Michihito adapts author Isaka Kotaro's novel by the same name. Suspense comedy about a high school kid living with 4 idiosyncratic fathers who gets wrapped up in a bizarre crime.
High school student Yukio (Okada Masaki) lives in a suburban city with 4 fathers: Satoru (Sano Shiro), Isao (Miyagawa Daisuke), Aoi (Murakami Jun), and Taka (Kawahara Masahiko). One day, Yukio witnesses a guy who looks like an office worker get his shoes switched and becomes involved a sinister scheme of unbelievable proportions.