GANTZ director Sato Shinsuke heads up this film adaptation of Matsuoka Keisuke's bestseller "Case Files of All-Round Appraiser Q." Mystery in which a brilliant female appraiser gets tangled up in a huge conspiracy involving a famous painting. The first film in Japanese cinema history to do authentic on-location filming at the Louvre Museum.
Brilliant appraiser Rinda Riko (Ayase Haruka) has the ability to discern the authenticity of all kinds of objects. Riko is selected as a special curator at the Louvre Museum, and during her training she falls under the spell of mysterious ciphers hidden in the eyes of the "Mona Lisa."