A drama about the struggles of three beautiful sisters who somehow have no luck with marriage, set in a Japanese confectionery store in Kagoshima. Its director is Sasabe Kiyoshi (Half a Confession). The carefree performances of Fukiishi Kazue and her fellow cast members generate laughter.
Even after their divorce, Keiko (Ichige Yoshie) and her husband Shinpei (Nishida Seishiro) continue to live together and run a failing Japanese confectionery store with their divorced eldest daughter Shizue (Yoshida Yo), divorcing second daughter Namie (Fukiishi), and adulterous youngest daughter Sakae (Tokunaga Eri). Namie's husband Toru (Tsuda Kanji) joins the fray, and the family try to get the store back on track by introducing a new confection. However...