Drama covering twelve years of familial affection and the love between a husband and wife, set in Hagi City, Yamaguchi Prefecture. Sasabe Kiyoshi of Half a Confession serves as director, screenwriter and producer.
Seigo (Masu Takeshi) gives a speech at a local hall about his experiences caring for his wife Yaeko (Takahashi Yoko) in her old age. He talks about their marriage after they met when he was a teacher, her favorite songs, and her life after developing Alzheimer's disease. He shares his memories of the past he spent with Yaeko.