A romantic drama from director Tajiri Yuji, who got his start in the erotic "pink film" genre and gained praise at home and abroad for Love Juice. Shot with a documentary touch thatforegoes lighting, music, and sound effects, it paints a picture of young people troubled by unrequited love.
20-year-old beautician Kaede (Wagatsuma Miwako) has no particular direction in life, and continues a relationship with her boyfriend purely out of force of habit. One day, she is reunited with her childhood friend Takuya (Nakamura Mukau) for the first time in six years, and is drawn to his kindness. However, Takuya is attracted to Kaede's older brother, Ryuta (Kobayashi Ryuju)...