Documentary about dramatic readings produced in response to the Tohoku earthquake and tsunami. Author Furukawa Hideo, a Fukushima Prefecture native, dramatizes Miyazawa Kenji's "Night on the Milky Way Train" with a post-disaster perspective. Performed as dramatic readings throughout the country with poet Suga Keijiro, musician Kojima Keitaneylove, and translator Shibata Motoyuki. The camera follows the group during two years of touring. The documentary captures the events on stage and interviews, as well as actress Aoyagi Izumi, one of the audience members, revisiting areas in Tohoku where performances were held.