Drama dealing with death. Feature debut for director Jimbo Yoshimasa. The director mines his experiences in India and Bhutan in the employ of a travel agency specializing in remote destinations, and infuses the film with views on life and death.
Shogo (Hamada Hibiki) is an elementary school boy obsessed with insects, and lives alone with his mother Kaori (Ichikawa Airi) due to his father Toru's (Karmula Kosho) relocation for work. Shogo learned how to make an insect display case from his father, but when Toru returns from abroad he no longer wants to kill insect.