Sakamoto Yukari, who studied editing at Tokyo University of the Arts, did the direction, script and editing for this coming-of-age drama with a science fiction touch. Music by the punk band Zaningen. Screened at the music cinema project MOOSIC LAB 2014.
Satellite-city resident Yayoi (Sato Ryo) feels like her days spent on the train commuting to school are filled with emptiness. One day she encounters a ghost-like guy and Zaningen's music, and her boring life starts to change.