The 10th production of the industry & academia cooperative project by vocational school, Tokyo Visual Arts and film production/distributor, Tollywood Short Film Theater. It stars Sato Ryo, a young actress gaining attention through television dramas and commercials. 45 year veteran of the entertainment industry, Ken Naoko, gives a fascinating performance as a green onion waving old lady.
23-year-old Okumoto Kanami (Sato Ryo) is constantly conscious of people's gaze due to the birthmark on her face. Upon coming in to contact with the eccentric people at the beauty salon where she has begun working, Kanami gradually let's go of her past anguish.