Film adaptation of the same-named comic by manga artist Machi Mai. Helmed by Shibasaki Hiroki, who directs TV dramas and commercials.
Undergrad science major Tsubaki (Adachi Rika) is obsessed with researching animal skeletons, and she meets the quirky Ayame (Kuroba Mario), a dinosaur nerd returned from the UK who is laidback but says whatever is on his mind. Just after it seems like their love is a done deal, Ayame's childhood friend Elizabeth (Emma Jasmin) and Tsubaki's upper classman Hitohide (Saeki Daichi), who has a crush on her, get involved and they find themselves in a four-way love triangle.