Drama about a high school girl whose life falls apart when she transfers to a school in the countryside and meets the girl who she used to bully. Director Yamagishi Santa also helmed Zenin Kataomoi.
Mai (Adachi Rika) transfers from Tokyo to a high school in the countryside because of her father's work, and there she crosses paths with Shino (Enosawa Manami), who she used to bully in junior high school. Mai has forgotten all about Shino, who has harbored a grudge this whole time and turns Mai into a target for vengeance.