Romantic comedy helmed by Hata Takehiko, who has penned numerous hit dramas including "HERO", "Dragon Zakura", and the original story for "Unfair" starring Shinohara Ryoko. Features Adachi Rika in the lead, paired with Tamura Yukihisa from the popular idol group BOYS AND MEN.
Single mom Yoko (Adachi) returns to her hometown of Utsunomiya with her child. However, Yoko is shocked to find out that her family's Chinese dumpling restaurant has gone out of business. She struggles to reopen the restaurant and has a fateful encounter with Ryo (Tamura).