Comedy about male friendship and maturation, with a protagonist who becomes a stud thanks to a magic ring. The main character before and after transformation is played by two actors: Ryusei Ryo of the "Zyuden Sentai Kyoryujer" series, and Takuya of the comedy duo The Touch.
Tsutsumoto Akio (Takuya) isn't very good looking and has a negative self-image. A magician gives Akio a ring that transforms the wearer into a stud. Akio turns into Reira (Ryusei) and becomes the most popular host at a club in the red light district of Kabukicho. Will Akio manage to transform his life…?