The debut feature from director Takeba Risa that won the 2014 Yubari International Fantastic Film Festival's Grand Prize. It utilizes a blend of colorful imagery and black humor to nimbly render the fantastic story of a young woman living with a clone of a man she loves.
Momoko (Wagatsuma Miwako) has chased after Ryosuke (Ozawa Ryota), her first love, ever since she met him at the age of five. One day, she picks up Ryosuke's little finger after it is cut off by a yakuza, and surreptitiously uses it to make a clone of him. She calls it "Pinkie," and secretly begins a relationship with it.