An authentic action movie with a devotion to physical stunts without gimmicks. Four men and women, connected only by their mutual objective, attempt to bring down a vicious yakuza organization. Its director, Takeda Naoki, previously helped uncover unreleased footage of Bruce Lee.
Tonfa-wielding Aika (Kinoshita Ayumi) vows revenge against yakuza. She joins forces with like-minded swordsman Hien (Yamaguchi Yoshiyuki), gun fanatic Soldier (Oshita Genichiro), and the deceptively seductive Momoko (Toda Rei) who provides backup as they take on a heinous organization.