This Japan-South Korea co-production is a drama based on the true story of singer Bae Jae-cheol, who achieved a miraculous comeback after to losing his voice to illness. Yoo Ji-Tae (Old Boy) and Iseya Yusuke (Tomorrow's Joe) star, and many of Bae's songs also feature in the film.
Jae-cheol (Yoo), a world famous opera singer, develops cancer at the height of his popularity and has a nerve severed in his vocal chords during an operation. Music producer Sawada (Iseya) believes that Jae-cheol can recover, and works frantically to help him.