Drama about two women in contrasting circumstances who get to know each other through yoga. The comical protagonist with a heavy dialect is played by Kadowaki Mugi, who garnered attention in Ai no uzu, and model Michibata Jessica makes her film debut in a role that has hints of herself.
Miku (Kadowaki) has come from Aomori to Tokyo, and starts going to yoga class after she becomes enamored with KUMI (Michibata), the model-cum-yoga instructor who she's seen on TV. They end up living together and overcome various hardships through the power of yoga.