Film adaptation of the popular "Attack on Titan" TV anime series, based on the comic which has sold a total of 40 million books. First half of a 2-part film that re-edits episodes 1 through 13 from the TV anime.
The world is ruled by titans. Humans protect themselves with gigantic 50-meter-high walls. Eren Yeager (voice: Kaji Yuki) yearns to see the world beyond the wall, but one day the wall gets breached by the titans. Eren witnesses the decimation of village residents and decides to join the military training corps.