Comedy about the struggles of seven aging women on a tour to view fall foliage who get lost in the mountains. Direction and screenplay by Okita Shuichi, who won accolades for The Woodman and the Rain and A Story of Yonosuke. Selected work for the Japanese Cinema Splash section at the 2014 Tokyo International Film Festival.
Seven aging women get together for a tour of fall foliage that includes hot springs and a spectacular waterfall. They enjoy themselves as they head up the mountain, but their tour guide vanishes. Left behind in the mountains, the seven women begin to discover themselves as they deal with survival.