A bittersweet family drama set on an island in the Seto Inland Sea. A mohawk-sporting young man's homecoming after seven years is rocked by the pronouncement of his father's remaining time to live. The film is written and directed by Okita Shuichi who has created a unique worldview in films such as The Chef of South Polar and A Story of Yonosuke among others.
Eikichi (Matsuda Ryuhei), the vocalist for a little-known death metal band, has decided to marry his pregnant girlfriend, Yuka (Maeda Atsuko). He returns to his family home on Tobi Island after several years. However, his headstrong father, Osamu (Emoto Akira), collapses and is diagnosed with cancer.