Drama that faithfully depicts the travails of a young gay man and the confusion of those around him. Directed by Inudo Kazutoshi, who portrayed romance involving gender identity disorder in SRS arikitari na futari. Screened at the 2014 Tokyo International Lesbian and Gay Film Festival.
Yo (Takahashi Naoto) is a college student who hasn't been able to tell anyone that he is gay. He is besieged with uncertainty about his future, including friends, family, love, work and marriage. One day, amidst his struggles a certain thought begins to blossom within him.