Fifth film from the "Kitashirakawa-ha Eiga Geijutsu Undo" (Kitashirakawa-group film art movement) with cast and crew drawn from professionals and students at Kyoto University of Art and Design. Ensemble drama featuring protagonists dealing with a range of issues as they scramble about, starting with a guy planning indiscriminate terror by embedding radioactive material in his artwork.
Renowned artist Yanagita (Kishibe Ittoku) creates an artwork that spreads radioactive substances. Student Murakami Sakura (Mizumoto Kanako), who harbors antipathy toward Yanagita, and his friend Shiraishi Takehiko (Emoto Akira) get pulled into his scheme.