A feature-length documentar y by Sakaguchi Kat sumi (Sleep), who has devised and directed around 200 television documentaries and films about families and young people. He closely follows his mother Suchie over four years, depicting her struggles and changes. Screened in the Japanese Cinema Splash section at Tokyo International Film Festival 2014.
Seventy-eight-year-old Suchie has lost her eldest daughter and husband, and become mentally unstable. She has unintentionally grown dependent on copious doses of tranquilizers. Sakaguchi trains his camera on his mother in order to gain a deeper understanding of her.