A socially-conscious film that presents a comical depiction of a family facing problems including drug and sexual abuse. Its writer and director is Oku Shutaro, who is known for his films such as Cain's Descendant, and is also active as a theatrical director. The lead role is taken by Furuta Arata, a distinctive and prolific actor with numerous film and television credits.
Swordsmith Mori Kuniyoshi (Arata) and his family live in an isolated, sparsely-populated area. His son sexually abuses his heavily disabled older sister to blow off steam. One day, Mori's apprentice becomes a witness to their abnormal situation, which leads to a major crisis.