Suspense film depicting the anguish of a couple whose child has been kidnapped, interweaving supernatural themes like necromancy, unexplained disappearances, and overwhelmingly deep mist. Directed by Masui Daichi, who helmed Ibara no bara in the omnibus film Love is Possession.
Romantic fantasy created from a collaboration between manga artist Fumi Fumiko and students at Tokyo University of the Art's Graduate School of Film and New Media. This three-part omnibus spins tales about love featuring surreal characters like ghost...