Fantastical drama depicting the process of a youth living in his own world as he gets lost in a different world. The protagonist's despairing mental state is expressed through carefully calculated changes in the production design, wardrobe and colors. Directed by Matsui Issei, who also writes videogame scripts and lyrics.
Computer programmer Naruse Kazuya (Kobayashi Yukichi) meets Rumi (Watanabe Naoko) through an online chat site and they hook up. Kazuya starts staying in the same room with Rumi and her emotionally ailing husband (Saito Ayumu), and soon he becomes distressed by feelings of anxiety and insanity.