Second installation for the SF action film Iron Girl starring the sexy actress Asuka Kirara. Set in a devastated near future, the film depicts a bounty hunter's torrential battle on an even bigger scale than the previous work. Director Fujiwara Kenichi also worked with Asuka for Joshu 701go sasori gaiden.
The final stage of World War III. Bandit-hunter Chris (Asuka) wears an armored suit and crushes outlaws. However, she has absolutely no memories. She continues her lonely fight in pursuit of the truth.