Sultry actress Asuka Kirara stars in this final chapter of the sci-fi action series which includes two previously produced films. Teaming up again with Asuka from the previous installment is director Fujiwara Kenichi.
In the near future cyborgs have become integrated into daily life. An AI is developed in order to defend the human race, but it contrarily regards humans as an enemy and attacks. Amid this state of annihilation, Chris (Asuka Kirara) the Iron Girl struggling to regain her memories, is being tormented by the voice of a mysterious young girl asking for help.