Heartwarming fantasy starring Hiroshima Prefecture announcer Yokoyama Yuji. Features cast and crew hailing from Hiroshima Prefecture, including director Tokigawa Hideyuki, costarring comedy duo Ungirls, and musician Yazawa Eikichi.
"Hasn't everyone given up on radio…?" Doubts like these plague popular radio jockey Yokoyama (Yokoyama), when a girl named Mimi (Nakano Sakura) appears in his life. From that day on, strange events start happening in the world of radio….