Drama about a real-life strip club in Hiroshima that has survived numerous threatened closures. Direction, script and editing by Tokigawa Hideyuki of Cinema Angel. Won the Jury Award at the 2020 Madrid International Film Festival.
Hiroshima Theater Number One is a venerable strip club on the verge of shutting down. Theater head Kinoshita (Kato Masaya) takes to the stage for the theater's final night and stands before famous strippers and mysterious young dancers to reminisce about the glorious past and his secret love affair with a certain dancer.