Latest film from the Nara International Film Festival's "NARAtive" film production project. Helmed by Ida Panahandeh, who won a special prize for promising new directors in the Un Certain Regard section at the 68th Cannes Film Festival. Kawase Naomi serves as executive producer.
After losing his son, Tatsuya (Kato Masaya) is anguished by the danger of his ancient family line coming to an end. His mother Haru (Shirakawa Kazuko) urges him to embark on a loveless second marriage, and meanwhile he secretly hopes that his daughter Yoshiko (Ishibashi Shizuka) will marry a husband willing to adopt the Nikaido name and follow in his footsteps.