A drama set on the Noto Peninsula. It presents a warm depiction of two women of different generations and outlooks whose lives are dependent on each other's support. Its director is Chiang Hsiu-Chung, a Taiwanese protege of master filmmaker Hou Hsiao-Hsien.
Misaki (Nagasaku Hiromi) returns from Tokyo to her hometown on the Noto Peninsula, and opens a cafe in a renovated seaside boatshed. Single mother Eriko (Sasaki Nozomi) lives nearby, and works as a nightclub hostess to raise her young daughter and son. An unexpected turn of events brings them together.