Documentary featuring in-depth coverage of the final concert for the eccentric idol group BiS. Pairs a director with each band member to capture torrential cheating on video. Directed by Company Matsuo of The Sex Cannon Ball Run 2013, The Movie.
July 2014. Six video directors infiltrate the final concert for the idol group BiS, whose extreme antics have landed them in the spotlight. The directors interact with group members under the pretext of shooting an ordinary documentary, but in fact are after intimate relationships as they begin their intense 3-day shoot.