The fifth entry in director Company Matsuo's popular adult video series, and its first theatrically-released feature. Six men race each other by car and motorbike from Tokyo to Sapporo, while competing to see who can conquer the most women using telephone chat lines and online dating sites.
The Telekura Cannonball, an event held to decide the fastest seducer and most sexually proficient male performer in adult video, returns after a five-year hiatus. This time the race is more arduous than ever, spanning a total of 1,500 kilometers and lasting for one week. With prize money and a liaison with a popular adult video actress awaiting the winner, three cars and two motorbikes engage in a fiercely contested battle.