Documentary about auditions to recruit new members for the reboot of idol group BiS, which broke up in July 2014, directed by Company Matsuo of The Sex Cannon Ball Run 2013, The Movie.
The final overnight-stay auditions for BiS new members were held from September 1st to 4th, 2015. Amateur nobodies participating in the audition dream of becoming idols. The documentary captures the pandemonium and the instant they are reborn as idols.