Documentary shot with 17 cameras covering a gigantic free party featuring two bands and an idol unit. Produced by HMJM of the unorthodox hit The Sex Cannon Ball Run 2013, The Movie, with Iwabuchi Hiroki as director.
November 18, 2015. Throngs of people gather at the concert hall LIQUIDROOM in Ebisu, Tokyo in response to an appeal from Asami Hokuto of the rock band Have a Nice Day! The concert picks up momentum and a mosh pit forms in the audience.