A documentary from {A Permanent Part-time in Distress} director Iwabuchi Hiroki that presents a fantastical view of Christmas 2011 in Miyagi Prefecture's Sendai City, the first since the Great East Japan Earthquake. Through footage of Christmas events, interviews with Sendai residents, and more, it captures sights and sounds from the disaster-hit region.
A luminous pageant that brought light to the center of town, a church where offerings of song and prayer were made, a musician who performed at evacuation centers... The people of Sendai celebrated Christmas 2011 in various ways.