The eighteenth installment in the "Pretty Cure" animated feature film series, and the seventh under the "All Stars" banner, featuring numerous characters from previous movies. In a fairy land called Harmonia, forty girl warriors face off against a sudden threat. It features a smattering of stage scenes that give the series a new musical direction.
The Pretty Cures put on a spring carnival. "Cure Flora" Haruka (voice: Shimamura Yu), a new Pretty Cure, is delighted by the glamorous show, but the fairies disappear in the middle of a performance, sending everyone in attendance into a panic.