Third film in the "Kid's Movie Theater" series for children watching movies for the first time, screened in Aeon Cinema theaters nationwide. The drama unfolds with a special camera attached to a dolphin who performs at an aquarium, interspersed with quizzes.
Hakkeijima Sea Paradise, the popular aquarium in Yokohama, is going to hold Japan's first 4D Night Show. The dolphin picked to star in the show has a fearful disposition, and he tries to jump through the water screen again and again, but he never makes success. Comrades keep an eye on the dolphin as the show date draws near.