An anime commemorating the 80th anniversary of manga artist Akatsuka Fujio's birth in which Nello and Patrasche from the famed anime "A Dog of Flanders" appear in the world of Akatsuka's masterpiece, "Tensai Bakabon," to surrealistically hilarious effect. FROGMAN, known for "Eagle Talon," write, direct, and voice the film.
The Bakabon family live a fun day-to-day life with freewheeling "Papa" (voice: FROGMAN) at its heart. But then suspicious men seeking Papa's real name appear. They also close in on Bakabon (voice: Inuyama Inuko)....