Eighteenth feature film for the animated Pokémon TV series, based on the popular video games. Set in a desert town, legendary Pokémon engage in the fiercest battle ever in the history of Pokémon.
Fourth anime feature film for the global phenomenon "Pocket Monsters." Depicts the turmoil surrounding Celebi, a mythical pokemon that possess the mysterious ability to time travel. Yukinari (voice: Toda Keiko) gets swept along in traveling through ...