Friendship and family ties are intermingled with a bloody yakuza dispute in this gangland action film. The fate of three childhood friends who reunite after 25 years will be thrown into chaos by the criminal world. Ishihara Takahiro, who was highly praised for Osaka Violence, also directs this film.
An orphan, Kenji (Sakaguchi Taku), was sold to the yakuza when he was a child. He has grown up to be a capable right-hand-man. Meanwhile, Kenji's childhood friends, Atsushi (Nishina Takashi) and Kanako (Tabata Tomoko) have married and live as marginal yakuza. However, Kenji wrongly kills a Tokyo yakuza, inciting a confrontation between Osaka and Tokyo.