The realistic portrayal of violence dazzles in this acton film depicting the life and death struggle of two outlaws who scare even the yakuza as told from a 12-year-old juvenile delinquent's perspective. Winner of the Grand Prize in the Off Theater section at the 2012 Yubari International Fantastic Film Festival.
In the old town district of Osaka where Masahi (Kimura Ryosuke) lives with his father, two men called Gedo (OMIYA Masashi) and Hido (Kawamoto Masanori) throw their weight around. One day, Gedo clashes with Hido on account of Hido's abused son running away from home.