Live action adaptation of the bestselling novel based on the world depicting in a hit vocaloid song. Depicts the survival of high school students who get wrapped up in a death game, set at a fancy finishing school for girls.
Ichii Hana (Kashiwagi Hinata) enrolls in Saint Artemis Girls School. When awakens in her classroom, she's confined in a cage and is abruptly forced to take part in a survival game. As her classmates vanish one by one, Hana makes a desperate attempt to survive by planning an escape with her classmate Inazawa Hana (Taketomi Seika).